stageblogdenemarken.reismee.nl

Welkom op mijn blog!

Hallo en welkom op mijn blog!

Mijn naam is Esmee, ik ben student verloskunde en zit nu in mijn derde en tevens laatste jaar van mijn opleiding. Ik heb de kans gekregen om voor twee maanden stage te lopen in Denemarken! De komende tijd zal ik daar regelmatig wat over schrijven in mijn blog

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Esmee

Reacties

Reacties

Jennifer

Heee Esmee , leuk om je te volgen. Vanavond ga ik de blogs die ik gemist heb even lezen.
Succes daar , het wordt vast een leuke en leerzame stage ! Groetjes Jennifer ( van Elles ?)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!