stageblogdenemarken.reismee.nl

40!!

Jaaaaaa!! Vandaag mijn 40e bevalling mogen begeleiden! Super fijn dat ik deze mijlpaal nu alvast heb behaald!

Ik werkte twee avonddiensten met dezelfde verloskundige. Ze zei aan het begin van de dienst tegen mij: ''You are the boss, I will only come in the room if you need me to''. Dat vond ik erg leuk! Zo kan ik mijzelf testen in hoe ver ik kom met mijn eigen kennis, met de wetenschap dat er iemand is als het nodig is. Rond de bevalling zelf kwam ze wel op de kamer, vooral om mee te coachen in het Deens. Het was een mooie, vlotte bevalling waarbij dochter Ellie ter wereld kwam!

Nou Ellie, leuk dat jij mijn nummer 40 bent!!

Reacties

Reacties

Dyem

Jaaaa gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je de 40 heb behaald!

Liefs

Ria

Super!! 40!! Dat moet gevierd worden niet?

Ellen

echt top!!! wij hebben er een borrel opgenomen!!!!!!

Ariane

Mooi gedaan, Esmee, top! :-)

Petra

Wat goed van je Es en gefeliciteerd met deze mijlpaal!🥰

Sab

Jeeeeejj toppertje!!!

Femke G.

Oh super goed Esmee!! Zalig om te lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!